• Mercedes-Benz Klasa Gla X156 Przod Le - Fotografia

Foto produktu

Amortyzatory

Mercedes-Benz Klasa Gla X156 Przod Le (BILSTEIN)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Amortyzatory
  • Marka: BILSTEIN
  • Dostępność produktu: Tymczasowo niedostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

właściwości Strona zabudowy: oś przednia, z lewej rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu rodzaj amortyzatora: Amortyzator teleskopowy Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska...

Najlepsza cena

Brak produktu jest w sklepie Idź do sklepu Zobacz produkty podobne

Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.

Pełny opis Mercedes-Benz Klasa Gla X156 Przod Le

cechy
  • Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
  • typ amortyzatorów: Ciśnienie gazu
  • rodzaj amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
  • Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa
  • parzyste numery artykułów: 22-244161
OpisAmortyzatory samochody osobowe

Amortyzator to kluczowy komponent konstrukcji zawieszenia w praktycznie każdym samochodzie. Ma za zadanie tłumić drgania, stabilizować tor jazdy i utrzymywać sprężyny we właściwej pozycji. To dzięki niemu koło zachowuje stały kontakt z nawierzchnią. Przez trafne tłumienie wbicia i wybicia, amortyzator rozkłada ciężar masy resorowanej na koła naszego samochodu. Amortyzatory i sprężyny resorują nadwozie pojazdu w każdych warunkach by uzyskać realnie jak najlepszą przyczepność do nawierzchni z jednoczesnym zachowaniem komfortu podróży. Aby temu sprostać, inżynierowie niemało lat temu opracowali dwa typy amortyzatorów: miękkie i twarde (sportowe). Miękkie, przenoszą mniej drgań z masy nieresorowanej na resorowaną i zapewniają ulepszony komfort podróży, co niestety, przekłada się na gorsze prowadzenie pojazdu w zakręcie. W związku z tym, żeby poprawić przyczepność kół, w niektórych samochodach np. Sportowych, stosuje się amortyzatory twarde, które gwarantują mniejsze przechyły karoserii, lecz przy niestety zmniejszonej amortyzacji nierówności. Amortyzator olejowy: To pierwszy rodzaj opisywanego elementu, czyli rodzaj cylindra wypełnionego szczelnie olejem hydraulicznym. W jego wnętrzu umieszcza się tłok, który dzieli przestrzeń na dwie osobne komory i zawory dzięki którym olej ma możliwość przepływania pomiędzy nimi, i to one decydują o szybkości pracy tłoka. Adekwatnie przypasowany zawór zagwarantuje zróżnicowanie siły tłumienia w czasie ściskania i rozciągania. Niewątpliwą zaletą amortyzatorów olejowych jest ich stosunkowo prosta regeneracja i miękka charakterystyka pracy. Do wad należy zaliczyć sporą masę i dość wolną reakcję w czasie przejazdu po nierównościach. Amortyzator olejowo – gazowy: Budową przypomina amortyzator olejowy, jednak zawiera w sobie gaz, a precyzyjniej azot i olej hydrauliczny. W takiej konfiguracji olej ściskany jest dopiero w chwili obszernego wychyłu karoserii. Kiedy pokonujemy nierówności pracuje sam gaz, a to udoskonaloną trakcję. Amortyzator olejowo – gazowy ma niższą masę i oferuje możliwość działania innowacyjnego. Niestety jego regeneracja nie jest osiągalna. Warto wiedzieć, iż amortyzatory posiadają także obszerny wpływ na poprawność działania elektronicznych systemów wspomagających jazdę, takich jak np. ABS czy ESP. W chwili kiedy amortyzator jest uszkodzony i koło niewłaściwie odrywa się od jezdni, to może spowodować przesył błędnych sygnałów wejściowych do sterownika. Czego skutkiem w awaryjnej sytuacji będzie dłuższa droga hamowania i nie otrzymanie optymalnej pomocy w chwili poślizgu. Amortyzator to element, który ulega naturalnemu zużyciu. Ma bezpośredni wpływ na komfort i bezpieczeństwo podróży, i o tym nie wolno zapominać. Nie należy ignorować pierwszych sygnałów świadczących o jego wypracowaniu, ponieważ skutki zaniedbania mogą być tragiczne. Części zamiennych nie brakuje, warto wybrać sprawdzony produkt, choćby jeśli będzie nieco droższy. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę amortyzatorów obu typów, w różnych przedziałach cenowych. Odnajdziecie u nas Państwo takich producentów jak: KYB, Monroe, Starline, Sachs czy Optimal.

O marce Bilstein

wymagania stawiane przez Klientów z branży motoryzacyjnej i tuningowej, jak w dodatku aktywne uczestnictwo w sportach motorowych stanowią po dzień dzisiejszy motywację dla marki BILSTEIN, żeby dalej badać i wprowadzać kolejne innowacje. Wszystkie modele Mercedes AMG startujące w linii DTM i ponad połowa wszelkich zespołów startujących w wyścigu 24-godzinnym na torze Nürburgring wyekwipowana są w zawieszenie BILSTEIN. Hightech w technologii zawieszeń, komfort prowadzenia, a także bezpieczeństwo stanowią od kilkudziesięcioleci synonim marki BILSTEIN. By ten stan potwierdzać jeszcze w kolejnych latach producent BILSTEIN od 1988 roku stanowi część koncernu, a od 2005 roku jest 100% spółką-córką grupy ThyssenKrupp Technologies AG. Partnerska współpraca w ramach koncernu zezwala na nam również w przyszłości zachwycać innowacjami w konwencjonalnym stylu BILSTEIN.

Parametry produktu

Kategoria

Amortyzatory

Producent

BILSTEIN

Marka pojazdu

Mercedes

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Mercedes-Benz Klasa Gla X156 Przod Le. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Mercedes-Benz Klasa Gla X156 Przod Le kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Mercedes-Benz Klasa Gla X156 Przod Le. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: