• Toyota Auris E18 13>Auris Touring Sports E18 13> Przod Pr - Fotografia produktu

Foto produktu

Amortyzatory

Toyota Auris E18 13>Auris Touring Sports E18 13> Przod Pr (KAYABA)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Amortyzatory
  • Marka: KAYABA
  • Dostępność produktu: Tymczasowo niedostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

atrybuty Strona zabudowy: os przednia, z prawej System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka wariant amortyzatorów: Ciśnienie gazu wariant amortyzatora: Amortyzator teleskopowy parzyste numery...

Najlepsza cena

Brak produktu jest w sklepie Idź do sklepu Zobacz produkty podobne

Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.

Pełny opis Toyota Auris E18 13>Auris Touring Sports E18 13> Przod Pr

parametry
  • Strona zabudowy: os przednia, z prawej
  • System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
  • wariant amortyzatorów: Ciśnienie gazu
  • typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
  • parzyste numery artykułów: 3358012
OpisAmortyzatory samochody osobowe

Amortyzator to kluczowy składnik konstrukcji zawieszenia w praktycznie każdym samochodzie. Ma za zadanie tłumić drgania, stabilizować tor jazdy i utrzymywać sprężyny we właściwej pozycji. To dzięki niemu koło zachowuje stały kontakt z nawierzchnią. Przez optymalne tłumienie wbicia i wybicia, amortyzator rozkłada ciężar masy resorowanej na koła naszego samochodu. Amortyzatory i sprężyny resorują nadwozie pojazdu w każdych warunkach aby uzyskać osiągalnie jak najkorzystniejszą przyczepność do nawierzchni z jednoczesnym zachowaniem komfortu podróży. Aby temu sprostać, inżynierowie niemało lat temu opracowali dwa typy amortyzatorów: miękkie i twarde (sportowe). Miękkie, przenoszą mniej drgań z masy nieresorowanej na resorowaną i zapewniają ulepszony komfort podróży, co niestety, przekłada się na gorsze prowadzenie pojazdu w zakręcie. W związku z tym, żeby poprawić przyczepność kół, w niektórych samochodach np. Sportowych, stosuje się amortyzatory twarde, które gwarantują mniejsze przechyły karoserii, ale przy niestety zmniejszonej amortyzacji nierówności. Amortyzator olejowy: To pierwszy rodzaj opisywanego elementu, czyli typ cylindra wypełnionego szczelnie olejem hydraulicznym. W jego wnętrzu umieszcza się tłok, który dzieli przestrzeń na dwie osobne komory oraz zawory dzięki którym olej ma możliwość przepływania między nimi, i to one decydują o prędkości pracy tłoka. Trafnie dobrany zawór gwarantuje zróżnicowanie siły tłumienia w czasie ściskania i rozciągania. Niewątpliwą zaletą amortyzatorów olejowych jest ich stosunkowo prosta regeneracja i miękka charakterystyka pracy. Do wad należy zaliczyć sporą masę i dość wolną reakcję w czasie przejazdu po nierównościach. Amortyzator olejowo – gazowy: Budową przypomina amortyzator olejowy, jednak gromadzi w sobie gaz, a precyzyjniej azot i olej hydrauliczny. W takiej konfiguracji olej ściskany jest dopiero w chwili dużego wychyłu karoserii. Kiedy pokonujemy nierówności pracuje sam gaz, a to lepszą trakcję. Amortyzator olejowo – gazowy ma niższą masę i oferuje możliwość działania nowoczesnego. Niestety jego regeneracja nie jest realna. Warto wiedzieć, iż amortyzatory mają także spory wpływ na poprawność działania elektronicznych systemów wspomagających jazdę, takich jak np. ABS czy ESP. W chwili kiedy amortyzator jest uszkodzony i koło niewłaściwie odrywa się od jezdni, to może spowodować przesył błędnych sygnałów wejściowych do sterownika. Czego efektem w awaryjnej sytuacji będzie dłuższa droga hamowania i nie otrzymanie optymalnej pomocy w momencie poślizgu. Amortyzator to element, który ulega naturalnemu zużyciu. Ma bezpośredni wpływ na komfort i bezpieczeństwo podróży, i o tym nie wolno zapominać. Nie należy ignorować pierwszych sygnałów świadczących o jego wypracowaniu, ponieważ skutki zaniedbania mogą być tragiczne. Części zamiennych nie brakuje, warto wybrać sprawdzony produkt, choćby jeśli będzie nieco droższy. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę amortyzatorów obu typów, w przeróżnych przedziałach cenowych. Odnajdziecie u nas Państwo takich producentów jak: KYB, Monroe, Starline, Sachs czy Optimal.

O marce Kayaba amortyzatory

KYB jest największym w Japonii producentem hydrauliki siłowej i jednym z wiodących na świecie dostawców amortyzatorów dla przemysłu motoryzacyjnego na pierwszy montaż (OE). Każdego tygodnia na całym świecie powstaje ponad milion amortyzatorów KYB. KYB posiada największą na świecie fabrykę produkującą amortyzatory zlokalizowaną w Gifu (Japonia). Na terenie Europy znajdują się 3 fabryki KYB produkujące amortyzatory na oryginalne wyposażenie i na rynek części zamiennych i nowoczesna fabryka sprężyn zawieszenia. Ponad 4, 5 miliony referencji przystępnych na magazynie KYB jest dystrybuowane przez 10 oddziałów w Europie, gwarantując najwyższą światową jakość produktu i obsługi klienta oraz wsparcie techniczne. Od prawie stu lat, KYB prowadzi prace badawczo – rozwojowe, a także wdraża progresywne technologie hydrauliczne w przemyśle lotniczym, kolejowym, okrętowym i motoryzacyjnym. KYB jest wiodącym japońskim producentem hydrauliki siłowej. Całkowity przychód koncernu KYB Corporation, zatrudniającego ponad 15, 000 pracowników przekracza 3, 8 miliarda USD (dolarów amerykańskich), z czego 60% pochodzi ze sprzedaży amortyzatorów do samochodów. Roczna zdolność produkcyjna 15 fabryk KYB zlokalizowanych w Azji, Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej przekracza 75 mln amortyzatorów. KYB posiada największą na świecie fabrykę amortyzatorów (Gifu, Japonia), o produktywności ponad 50 mln. Sztuk. Wysoki stopień automatyzacji zezwala na zmianę wytworzonego rodzaju amortyzatora w ciągu 15 sekund. KYB Corporation jest notowana na tokijskiej giełdzie papierów wartościowych i eksportuje swoje wyroby do ponad 100 krajów na całym świecie. Siedziba KYB Europe zlokalizowana jest w Monachium. Obsługa rynku europejskiego, afrykańskiego i Bliskiego Wschodu realizowana jest za pośrednictwem 10 oddziałów regionalnych. KYB jest jednym z największych światowych producentów amortyzatorów na pierwszy montaż OE, a dużo pojazdów opuszczających linie produkcyjne na całym świecie posiada amortyzatory KYB jako oryginalne wyposażenie. Amortyzatory KYB asygnowane na rynek części zamiennych stworzone są w tych samych fabrykach i z zastosowaniem tej samej technologii co na oryginalne wyposażenie. Lata doświadczeń pomogły KYB stać się liderem w przemyśle nie tylko w tworzeniu amortyzatorów lecz także zintegrowanych systemów sterowania pojazdem i w produkowaniu i rozwoju modułów zawieszenia. Jest to rozpoznawalne przez firmowe hasło reklamowe ‘Our Precision, Your Advantage’.

Parametry produktu

Kategoria

Amortyzatory

Producent

KAYABA

Marka pojazdu

Toyota

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Toyota Auris E18 13>Auris Touring Sports E18 13> Przod Pr. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Toyota Auris E18 13>Auris Touring Sports E18 13> Przod Pr kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Toyota Auris E18 13>Auris Touring Sports E18 13> Przod Pr. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: