• Amortyzator Mitsubishi Outlander Ii Citroen C-Crosser Peugeot 4007 06> Przod Le Szt Kayaba (4909500766125) - Galeria

Foto produktu

Amortyzatory

Amortyzator Mitsubishi Outlander Ii Citroen C-Crosser Peugeot 4007 06> Przod Le Szt (KAYABA)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Amortyzatory
  • Marka: KAYABA
  • Numer EAN: 4909500766125
  • Dostępność produktu: Tymczasowo niedostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

właściwości Strona zabudowy: oś przednia, z lewej System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu wariant amortyzatora: Amortyzator teleskopowy parzyste numery...

Najlepsza cena

Brak produktu jest w sklepie Idź do sklepu Zobacz produkty podobne

Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.

Pełny opis Amortyzator Mitsubishi Outlander Ii Citroen C-Crosser Peugeot 4007 06> Przod Le Szt Kayaba (4909500766125)

atrybuty
  • Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
  • System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
  • rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu
  • typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy
  • parzyste numery artykułów: 339124
OpisAmortyzatory samochody osobowe

Amortyzator to kluczowy element konstrukcji zawieszenia w praktycznie każdym samochodzie. Ma za zadanie tłumić drgania, stabilizować tor jazdy i utrzymywać sprężyny we właściwej pozycji. To dzięki niemu koło zachowuje stały kontakt z nawierzchnią. Poprzez optymalne tłumienie wbicia i wybicia, amortyzator rozkłada ciężar masy resorowanej na koła naszego samochodu. Amortyzatory i sprężyny resorują nadwozie pojazdu w każdych warunkach żeby uzyskać osiągalnie jak najkorzystniejszą przyczepność do nawierzchni z jednoczesnym zachowaniem komfortu podróży. Żeby temu sprostać, inżynierowie sporo lat temu opracowali dwa typy amortyzatorów: miękkie i twarde (sportowe). Miękkie, przenoszą mniej drgań z masy nieresorowanej na resorowaną i zapewniają lepszy komfort podróży, co niestety, przekłada się na gorsze prowadzenie pojazdu w zakręcie. W związku z tym, aby poprawić przyczepność kół, w niektórych samochodach np. Sportowych, stosuje się amortyzatory twarde, które gwarantują mniejsze przechyły karoserii, ale przy niestety zmniejszonej amortyzacji nierówności. Amortyzator olejowy: To pierwszy rodzaj opisywanego elementu, czyli rodzaj cylindra wypełnionego szczelnie olejem hydraulicznym. W jego wnętrzu umieszcza się tłok, który dzieli przestrzeń na dwie osobne komory i zawory dzięki którym olej ma możliwość przepływania między nimi, i to one decydują o szybkości pracy tłoka. Trafnie dostosowany zawór gwarantuje zróżnicowanie siły tłumienia w czasie ściskania i rozciągania. Niewątpliwą zaletą amortyzatorów olejowych jest ich stosunkowo prosta regeneracja i miękka charakterystyka pracy. Do wad należy zaliczyć sporą masę i dość wolną reakcję w czasie przejazdu po nierównościach. Amortyzator olejowo – gazowy: Budową przypomina amortyzator olejowy, jednak gromadzi w sobie gaz, a precyzyjniej azot, a także olej hydrauliczny. W takiej konfiguracji olej ściskany jest dopiero w momencie obfitego wychyłu karoserii. Kiedy pokonujemy nierówności pracuje sam gaz, a to ulepszoną trakcję. Amortyzator olejowo – gazowy ma niższą masę i oferuje możliwość działania postępowego. Niestety jego regeneracja nie jest realna. Warto wiedzieć, iż amortyzatory posiadają także wielki wpływ na poprawność działania elektronicznych systemów wspomagających jazdę, takich jak np. ABS czy ESP. W chwili kiedy amortyzator jest uszkodzony i koło niewłaściwie odrywa się od jezdni, to może spowodować przesył błędnych sygnałów wejściowych do sterownika. Czego skutkiem w awaryjnej sytuacji będzie dłuższa droga hamowania i nie otrzymanie trafnej pomocy w momencie poślizgu. Amortyzator to element, który ulega naturalnemu zużyciu. Ma bezpośredni wpływ na komfort, a także bezpieczeństwo podróży, i o tym nie wolno zapominać. Nie należy ignorować pierwszych sygnałów świadczących o jego wypracowaniu, ponieważ skutki zaniedbania mogą być tragiczne. Części zamiennych nie brakuje, warto wybrać sprawdzony produkt, nawet jeśli będzie nieco droższy. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę amortyzatorów obu typów, w przeróżnych przedziałach cenowych. Odnajdziecie u nas Państwo takich producentów jak: KYB, Monroe, Starline, Sachs czy Optimal.

O marce Kayaba amortyzatory

KYB jest największym w Japonii producentem hydrauliki siłowej, a także jednym z wiodących na świecie dostawców amortyzatorów dla przemysłu motoryzacyjnego na pierwszy montaż (OE). Każdego tygodnia na całym świecie powstaje ponad milion amortyzatorów KYB. KYB posiada największą na świecie fabrykę produkującą amortyzatory zlokalizowaną w Gifu (Japonia). Na terenie Europy znajdują się 3 fabryki KYB produkujące amortyzatory na oryginalne wyposażenie oraz na rynek części zamiennych i postępowa fabryka sprężyn zawieszenia. Ponad 4, 5 miliony referencji dostępnych na magazynie KYB jest dystrybuowane przez 10 oddziałów w Europie, gwarantując najwyższą światową jakość artykułu i obsługi klienta oraz wsparcie technologiczne. Od prawie stu lat, KYB prowadzi prace badawczo – rozwojowe i wdraża progresywne technologie hydrauliczne w przemyśle lotniczym, kolejowym, okrętowym i motoryzacyjnym. KYB jest wiodącym japońskim producentem hydrauliki siłowej. Całkowity przychód koncernu KYB Corporation, zatrudniającego ponad 15, 000 pracowników przekracza 3, 8 miliarda USD (dolarów amerykańskich), z czego 60% pochodzi ze sprzedaży amortyzatorów do samochodów. Roczna zdolność produkcyjna 15 fabryk KYB zlokalizowanych w Azji, Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej przekracza 75 mln amortyzatorów. KYB posiada największą na świecie fabrykę amortyzatorów (Gifu, Japonia), o wydajności ponad 50 mln. Sztuk. Wysoki stopień automatyzacji pozwala na zmianę wytwarzanego rodzaju amortyzatora w ciągu 15 sekund. KYB Corporation jest notowana na tokijskiej giełdzie papierów wartościowych i eksportuje swoje wyroby do ponad 100 krajów na całym świecie. Siedziba KYB Europe zlokalizowana jest w Monachium. Obsługa rynku europejskiego, afrykańskiego i Bliskiego Wschodu wykonywana jest za pośrednictwem 10 oddziałów regionalnych. KYB jest jednym z największych światowych producentów amortyzatorów na pierwszy montaż OE, a sporo pojazdów opuszczających linie produkcyjne na całym świecie ma amortyzatory KYB jako oryginalne wyposażenie. Amortyzatory KYB asygnowane na rynek części zamiennych wytworzone są w tych samych fabrykach i z użyciem tej samej technice co na oryginalne wyposażenie. Lata doświadczeń pomogły KYB stać się liderem w przemyśle nie tylko w wytwarzaniu amortyzatorów ale także zintegrowanych systemów sterowania pojazdem oraz w produkowaniu i rozwoju modułów zawieszenia. Jest to rozpoznawalne poprzez firmowe hasło reklamowe ‘Our Precision, Your Advantage’.

Parametry produktu

Kategoria

Amortyzatory

Producent

KAYABA

Marka pojazdu

Peugeot

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Amortyzator Mitsubishi Outlander Ii Citroen C-Crosser Peugeot 4007 06> Przod Le Szt Kayaba (4909500766125). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Amortyzator Mitsubishi Outlander Ii Citroen C-Crosser Peugeot 4007 06> Przod Le Szt Kayaba (4909500766125) kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Amortyzator Mitsubishi Outlander Ii Citroen C-Crosser Peugeot 4007 06> Przod Le Szt Kayaba (4909500766125). Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: