ALPINESTARS KASK OFF-ROAD SUPERTECH S-M8 ECHO BLACK/BLUE YELLOW PINK FLRozpoczynając projekt tworzenia kasków MX, Alpinestars postawił sobie za cel stworzenie towaru na tyle progresywnego technicznie i bezpiecznego jak to tylko realne. Głównym cele było bezpieczeństwo, lecz niemniej ważne miały być wentylacja, wygoda i lekkość. Na drodze do stworzenia SUPERTECH M8 Alpinestars wykorzystał wiedzę i doświadczenie zgromadzenie poprzez lata tworzenia prekursorskich rozwiązań dla świata motocyklowego, istotnie tych przeznaczonych dla motocrossu. Podobnie jak w innych dziedzinach firma dostarczyła nowy, wysokiej jakości artykuł będący kwintesencja doświadczenia i planowania poprzez najwyższej klasy ekspertów od bezpieczeństwa. Wydział Projektowania Kasków Alpinestars został specjalnie produkowanyc aby po przeprowadzeniu badań stworzyć najbardziej bezpieczny, najwygodniejszy i tak lekki jak to tylko osiągalne kask motocrossowy. Celem było umożliwienie motocyklistom otrzymywanie jak najlepszych wyników dzięki pewności, iż są poprawnie bronieni, lekki kask nie nadwyręża mięśni a produktywna wentylacja ulepsza komfort. Projekt jest spójny z filozofią Alpinestars i dobrany jest do innych produktów firmy. Gładki, atrakcyjny, usprawniony profil jest pozbawiony składników, które w trakcie upadku mogłyby zaburzyć nierozdzielność konstrukcji. Krzywizna kasku zezwala na przeniesienie energii w taki sposób, że głowa motocyklisty, a co za tym idzie w dodatku szyja i kręgosłup, są lepiej bronione. Skorupa została zaprojektowana żeby pasowały do niej najróżniejsze warianty gogli a otwory wentylacyjne umieszczono w niej w optymalnych miejscach. Profil M8 został zaprojektowanyz zasady był oryginalny dla Alpinestars. Budowaskorupa tworzona jest według najnowszej technologii z kilku tworzyw, przeważnie kompozyt węglowy wzbogacony powłoką aramidową, nadaje to wytrzymałości, zapobiega zgnieceniu a jednocześnie zezwala na kontrolowane odkształcenie pod wpływem uderzenia żeby zapobiec przekazaniu siły uderzenia do głowypodczas uderzenia energia zostaje rozproszona poprzez warstwy skorupy i zaabsorbowana przez wyściółkę EPS o dużej gęstościtestowany w Centrum Rozwoju Alpinestars model S-M8 okazał się o niemało trwalszy na uszkodzenia niżeli wymagają tego aktualne regulacje prawne. Dla bezpośredniego liniowego uderzenia odporność była wyższa przeciętnie o 41%, dla rotacyjnego przyspieszenia, wyższa średnio o 48%model ma cztery rozmiary skorupy (S, M, L, XL), udoskonala to dostosowanie anatomiczne, a także bezpieczeństwoopatentowany system A-Head, pozwala zespoić do preferencji motocyklisty wysokość i kąt pod jakim kask jest na głowiedo wewnętrznej strony skorupy dołączona jest wkładka z mikroregulacją zezwalająca unieść lub opuścić kask, a także zmienić jego pochylenie do przodu albo do tyłu Główne cechyopatentowany, oryginalny system demontażu wizjera, mimo to podczas jazdy mocowanie jest solidne i stabilnewizjer zwalniany jest jedynie pod wpływem konkretnego uderzenia, niezależnie od jego kąta, ma to uniemożliwiać zaburzeniu nienaruszalności kasku podczas działania na niego sił w rozmaitych miejscachdoskonała wentylacja, mapowanie cieplne wnętrza pozwoliło stworzyć przewody, które pozwalają powietrzu krążyć wokół głowy dla maksymalnego komfortu grzewczegobudowa wizjera jest nierozłączną częścią systemu wentylacyjnegoprojekt wyściółki ma na celu ulepszenie wentylacji dzięki specjalnym kanałom, dzięki nim ponadto realne jest połączenie z systemem nawadniającymwyściółka jest wyjmowana, można ją uprać, wykonana jest z tkaniny zapewniającej trafne chłodzenie i antybakteryjność Bezpieczeństwopodstawa kasku została wyprofilowanabronić obojczyki, w tym rejonie znajduje się również miękka wkładkakluczową cechą jest mechanizm post-crash, usprawnia udzielenie pomocy motocykliście po poważnym wypadkuMIPS (Multi-Directional Impact Protection System) system redukujący energię obrotową w trakcie uderzenia, redukuje ryzyko urazu mózgukask wyekwipowany jest w system "Eject", pozwala on na awaryjne zdjęcie kasku bez obciążania kręgosłupa motocyklistywaga kasku w wymiarze M wynosi 1300g dla norm ECE i 1360g dla norm DOTmodel posiada technologie, które wykraczają poza minimum wymagane poprzez certyfikację DOT FMVSS-218...