Brak danych
parametry Szerokość 1 [mm]: 155,1 Wysokość 1 [mm]: 74,5 Grubość 1 [mm]: 20,6 Szerokość 2 [mm]: 156,4 Wysokość 2 [mm]: 77,6 Grubość 2 [mm]: 20,1 Styk ostrzegawczy o zużyciu: przygotowany dla...
Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.
Klocki hamulcowe są jednym z najważniejszych elementów układu hamulcowego pojazdu. Wraz z tarczami hamulcowymi pozwalają zniżyć szybkość samochodu albo w pełni go zatrzymać. Na solidność klocków ma wpływ niemało czynników, takich jak jakość klocków, jakość tarcz hamulcowych, sposób eksploatacji samochodu (czy jeździmy spokojnie czy zadziornie),, a także miejsce eksploatacji. Klocek hamulcowy spełnia swoją funkcję tylko wtedy, gdy powłoka cierna ma odpowiednią grubość i odpowiednią strukturę (nie jest popękana, nie odkleja się od płytki klocka). Zaleca się podmianę klocków po przejechaniu 30 tys. Km. Warto jednak sprawdzić ich stan po przejechaniu 10-15 tys. Km. Objawy zużycia klocków hamulcowych: - wydłużona droga hamowania, - powstawanie charakterystycznego hałasu, - odczuwanie przez kierowcę wibracji na kierownicy w trakcie hamowania. Po wymianie klocków należy zwrócić uwagę na proces docierania klocka hamulcowego, na który potrzeba czasu. Do uzyskania pełnej wydajności nowo zamontowane części potrzebują choćby 300 kilometrów. Najlepiej dotrzeć klocki podczas jazdy miejskiej w warunkach normalnej eksploatacji, starając się przy tym unikać jazdy z pokaźnym obciążeniem, gwałtownych hamowań przy większych prędkościach oraz jazdy najczęściej sportowej.
O marce ATEATE to ponad 100 lat doświadczenia: producent ATE jest jedną z najstarszych i odnoszących największe sukcesy marek na rynku hamulców. Producent ATE została założona poprzez Alfreda Tevesa, który w 1906 r. Stworzył sieć dealerską akcesoriów samochodowych, a trzy lata później wspólnie z inżynierem Matthäusem Braunem założył fabrykę chłodnic. Ich produkty wybrało do pierwszego montażu wielu producentów samochodów z tamtych lat. Kolejny z otwartych przez niego zakładów produkcyjnych budujeł pierścienie tłokowe i układy hamulcowe. W 1921 r. Przedsiębiorstwo Tevesa przyjęło znaną po dziś dzień nazwę ATE.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie KLOCKI HAM ATE 13.0460-7199.2 OPEL SIGNUM 2.8 V6 TURBO, 3.0 V6 CDTI 05-, VECTRA C 3.0CDTI 03- (4006633188241). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na KLOCKI HAM ATE 13.0460-7199.2 OPEL SIGNUM 2.8 V6 TURBO, 3.0 V6 CDTI 05-, VECTRA C 3.0CDTI 03- (4006633188241). Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: