Brak danych
Continental All Season Contact Jedna opona, cztery pory roku lepszE DZIĘKI NIEMIECKIEJ technice progresywne bezpieczeństwo i skuteczność przez cały rok. Pełna kontrola i równowaga poprzez cały rok....
Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.
Continental All Season Contact Jedna opona, cztery pory roku udoskonalonE DZIĘKI NIEMIECKIEJ technice innowacyjne bezpieczeństwo i skuteczność przez cały rok. Pełna kontrola i równowaga przez cały rok.
Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium gwarantujące kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Innowacyjne bezpieczeństwo i produktywność poprzez cały rok dzięki AllSeasonContact.
znakomicie nadaje się dla szerokiej gamy pojazdów, takich jak Opel Adam, Ford Fiesta, Audi A3, Mercedes klasy A i innych Niezwykła przyczepność na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach zimą dzięki wielosezonowej mieszance mającej parametry adaptacyjne.
Dzięki Winter Performance Resins (wykorzystaniu żywicy zachowującej cechy w warunkach zimowych) oraz szerokiej zawartości krzemionki w mieszance Traction Silica Compound, nowe oponyAllSeasonContact™ za każdym razem pozostają elastyczne.
Ta zdolność do przypasowywania zagwarantuje wyśmienite zachowanie się na pokrytych śniegiem i mokrych nawierzchniach zimą. Właściwe zachowanie się w trakcie hamowania na suchej i mokrej nawierzchni latem osiągalne dzięki elastycznemu wielosezonowemu bieżnikowi.
Jako godny zaufania partner, świeże opony AllSeasonContact™ sprawdzają się w każdych warunkach w okresie letnim. Odpowiedzialna jest za to kompozycja otwartych barków dla ulepszonej ochrony przed aquaplaningiem, a także niesprężystego bieżnika z minimalną ilością lameli dla lepszego prowadzenia i hamowania na suchych nawierzchniach.
najkorzystniejsza w swej klasie pod względem oporów toczenia, dzięki wielosezonowej, optymalizującej energię konstrukcji. Wyjątkowo niski opór toczenia, dzięki zoptymalizowanej geometrii ściany bocznej, i optymalna głębokość bieżnika pozwalają znacząco zniżyć zużycie paliwa, nie zmniejszając przy tym bezpieczeństwa.