technologia DuPont™ Kevlar® zagwarantuje genialną staranność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
- doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- rewelacyjna przyczepność i sprawność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice
W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technologię DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta bardzo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa skrupulatność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zapewnia perfekcyjne czucie nawierzchni drogi.
rewelacyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
budowa bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, ulepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, choćby przy sporych prędkościach. Niesprężyste klocki barku rozszerzają stabilność podczas zakręcania.
idealnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo powiększa przyczepność, udoskonalając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest szczególnie oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM różnYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być szczególnie najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Zróżnicowane typy lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie; rewelacyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany wzmocnione włóknem Kevlarowym® zachowują stosowną sztywność w wysokich temperaturach. Lepsze wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując na skutek czego znakomitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu