asygnowana do aut sportowych opona klasy premium o nadzwyczajnych osiągach na suchej nawierzchni
- idealna przyczepność na suchej drodze
- sprawne pokonywanie zakrętów nawet przy sporych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
świetnA STABILNOŚĆ PRZY obszernyCH prędkośCIACH
Specjalna konstrukcja opony zapewnia stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co gwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby podczas prędkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi gwarantuje wyśmienitą przyczepność na suchej szosie.
arcytrudnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i całkowitą kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY obszernyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki rozszerzonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i oporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność choćby przy wyjątkowo sporych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane budowami wsporczymi występującymi w naturze, rozszerzają sztywność opony bez stosowania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest niesprężysta i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niżeli gumy o standardowym składzie, rozszerzając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co ulepsza przyczepność i gwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA powłoka Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki czemu opona dłużej zachowuje nieprzeciętną stabilność, choćby w przypadku szczególnie dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swojej sportowej opony Dunlop powiększył jej sztywność i zniżył siłę oporu toczenia. Dzięki stosownie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej skrupulatnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu