Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą formujemy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i uniemożliwiają akwaplanacji. Dzięki czemu znakomicie spisuje się jednocześnie w trakcie jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Sztywne żebro barkowe pokaźne i sztywne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę. Doskonała przyczepność i wysoka odporność opony dzięki opasaniu usztywnionemu włóknem aramidowym. 15% ulepszone osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki powiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono sprawność odprowadzania wody, co podniosło skuteczność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach. Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, aby zapewnić nadzwyczajną przyczepność w trakcie jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni oraz zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa zaawansowana technicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wytwarzana na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego. Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu zagwarantuje jednostajny tor jazdy i rewelacyjnie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania. Zawinięta taśma na krawędzi opasania zwiększona odporność opasania. Opasanie z solidnego drutu stalowego konkretne opasanie, które znakomicie pochłania energię uderzeń, rozszerza wytrzymałość opony i udoskonala komfort jazdy. Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze powiększa twardość opony. Solidna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą zapobiega oderwanie opony od felgi choćby nawet przy gwałtownym ruszaniu. HRS - Hankook Runflat System Z oponami rodzaju Runflat samochód jest w stanie jechać z szybkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system kontrolujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia, a także pomaga kierowcy odpowiednio zareagować w razie niebezpieczeństwa.