technika DuPont™ Kevlar® gwarantuje nieprzeciętną skrupulatność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
- nieprzeciętne prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- genialna przyczepność i produktywność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technologii
W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technikę DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta szczególnie wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co powiększa dokładność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zagwarantuje świetne czucie nawierzchni drogi.
rewelacyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
konstrukcja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy obszernych prędkościach. Sztywne klocki barku powiększają stabilność w trakcie zakręcania.
wspaniałA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
nieszablonowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niedoścignioną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo powiększa przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.atuty nieprzeciętna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest niezwykle wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM różnorodnYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być szczególnie różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie dobrą przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania, a także powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie; nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują słuszną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w efekcie wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety znakomita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu