dedykowana do aut sportowych opona klasy premium o genialnych osiągach na suchej nawierzchni
- wyśmienita przyczepność na suchej drodze
- produktywne pokonywanie zakrętów choćby przy wielkich przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
genialnA STABILNOŚĆ PRZY sporyCH prędkośCIACH
Specjalna konstrukcja opony zapewnia stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co zagwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi nawet podczas szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi zagwarantuje genialną przyczepność na suchej szosie.
arcytrudnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY sporyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki powiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i odporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność choćby przy nad wyraz obfitych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, natchnione budowami wsporczymi występującymi w naturze, zwiększają sztywność opony bez używania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest sztywna i lekka, co przekłada się na szybkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niż gumy o standardowym składzie, powiększając siłę tarcia między oponą a nawierzchnią drogi, co udoskonala przyczepność i zagwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje znakomitą stabilność, nawet w przypadku nad wyraz dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop zwiększył jej sztywność i ograniczył siłę oporu toczenia. Dzięki optymalnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej skrupulatnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu