świetna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- świetna przyczepność na suchej nawierzchni
- skrupulatne prowadzenie i reagowanie na parametry nawierzchni
- Wysoka stabilność w trakcie szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ podczas szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich prędkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
skrupulatnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka progresywnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza dokładność prowadzenia i ilość danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.
świetnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice
Opona Sport Maxx GT uwydatnia się rewelacyjną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i sprawność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety wyśmienita stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie; obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest wyjątkowo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka oporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w konsekwencji świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony znakomita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu