niezrównane czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach
- perfekcyjne wyczucie drogi
- wyśmienite zachowanie w deszczu
- staranne sterowanie na zakrętach
- Oszczędzająca paliwo i trwała
świetnE WYCZUCIE DROGI
W oponie SP Fast Response wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór nowoczesnych rozwiązań, które zapewniają udoskonalone przekazywanie informacji o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku z nawierzchnią, co polepsza skrupulatność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. Ponadto w celu poprawy wyczucia drogi usztywniono połączenie opony z felgą.
rewelacyjnE ZACHOWANIE W DESZCZU
Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zaimplementowano szerokie rowki, które momentalnie usuwają wodę spod opon podczas deszczu. Istotnie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika posiada dużo krzemionki. Ulepsza ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.
skrupulatnE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH
Dzięki udoskonalonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma sztywny bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.
OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA
Mieszanka zaimplementowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. W efekcie opona dłużej zachowuje atrybuty eksploatacyjne i ogranicza zużycie paliwa.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest szczególnie odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu