Brak danych
Dunlop Sport Maxx RT atuty: nadzwyczajnie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniawyśmienita do jazdy sportowej Opis opony: Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania...
Prezentowany towar Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 W jest dostępny w Oponytanio.pl w naprawdę świetnej cenie 492,31 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiej analizy ogromnej ilości sklepów w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (492,31) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
rewelacyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje perfekcyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy sporych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z pokaźnymi prędkościami. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Zwiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.atuty perfekcyjna przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas intensywnego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać stosowny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z dużej prędkości.mocne strony Krótsza droga hamowania, wyjątkowo przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie korzystną przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.zalety znakomita stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania i zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 W. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 W. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: