idealna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- idealna przyczepność na suchej nawierzchni
- staranne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich szybkościach, co ulepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
precyzyjnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka nowoczesnych funkcji, które skrupulatne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje powiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza precyzyjność prowadzenia, a także ilość informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.
genialnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii
Opona Sport Maxx GT wyróżnia się znakomitą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika wykorzystano sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety idealne hamowanie i przyspieszanie; wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.mocne strony perfekcyjna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety świetne hamowanie i przyspieszanie; spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie doskonałe utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając na skutek czego świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu