• Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W - Foto Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W
  • Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W - Zdjęcie produktu
  • Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W - Foto produktu
  • Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W - Foto
  • Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W - Fotografia Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W

Foto produktu

Opony letnie

SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W (Dunlop)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Opony letnie
  • Marka: Dunlop
  • Dostępność produktu: Dostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

Dunlop Sport Maxx RT zalety: znakomicie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniaznakomita do jazdy sportowej Opis opony: Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i wydajności hamowania na...

Prezentowany w naszejporownywarce cen artykuł Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W jest dostępny w Oponytanio.pl w interesującej cenie 940,20 zł. Promocja ta stanowi efekt dogłębnego porównania ogromnej liczby sklepów i hurtowni w internecie.

Najlepsza cena

940,20 zł jest w sklepie Sklep Oponytanio.pl Idź do sklepu Aktualne ceny w sklepach Zobacz produkty podobne

Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (940,20) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.

Pełny opis Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W

Dunlop Sport Maxx RT mocne strony:
  • świetnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • świetna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy wielkich prędkościach
  • konstrukcja zapewniająca oszczędność paliwa

perfekcyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy znacznych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z dużymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję ograniczającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.atuty wspaniała przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas energicznego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać stosowny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z szerokiej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, niezwykle przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety wyśmienita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.

Parametry produktu

Kategoria

Opony letnie

Producent

Dunlop

Szerokość przekroju

205

Wysokość profilu

40

Średnica osadzenia

R18

Indeks prędkości

W

Indeks nośności

86

Typ pojazdu

Osobowy

Poziom emisji hałasu

66 dB

Efektywność paliwowa

C

Przyczepność na mokrej nawierzchni

B

Mocne strony

Niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie:

Dunlop Sport Maxx RT DSROF ( 205/40 R18 86W XL *, runflat ) (sklep Oponytanio.pl)

Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W
Sklep Oponytanio.pl
940,20 zł
Idź do sklepu