ulepszone właściwości na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach
- Lepsza trakcja na mokrych drogach
- Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze
PODWÓJNE, spore ROWKI OBWODOWE
Podwójne, obfite rowki obwodowe pomagają w udoskonalonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
obszerna liczba krawędzi bieżnika zapewnia nad wyraz prawidłową przyczepność i krótszą drogę hamowania
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji\\
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.zalety nadzwyczajna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest szczególnie oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu