• Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y - Foto produktu
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y - Zdjęcie
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y - Foto produktu
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y - Zdjęcie

Foto produktu

Opony letnie

Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y (Michelin)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Opony letnie
  • Marka: Michelin
  • Dostępność produktu: Dostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

technologia Track Longevity 2.0® Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku Zewnętrzne barki wzmocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej niepodatności na ścieranie Dla większej wytrzymałości i...

Proponowany produkt Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y możesz nabyć w Oponytanio.pl w naprawdę kuszącej cenie wynoszącej 2 451,96 zł. Oferta ta stanowi wynik kompleksowego porównania setek hurtowni oraz sklepów w internecie.

Najlepsza cena

2 451,96 zł jest w sklepie Sklep Oponytanio.pl Idź do sklepu Aktualne ceny w sklepach Zobacz produkty podobne

Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (2 451,96) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.

Pełny opis Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y

technologia Track Longevity 2.0®



  • Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku

  • Zewnętrzne barki umocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej niepodatności na ścieranie

  • Dla pokaźniejszej wytrzymałości i trwałości na torze





technologia dwóch mieszanek Bi-Compound



  • Rozmieszczenie dwóch zróżnicowanych mieszanek na zewnętrznej i wewnętrznej stronie bieżnika

  • Strona zewnętrzna: elastomer z konkretnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, bardzo w ciasnych zakrętach

  • Strona wewnętrzna: niesprężystiejszy elastomer gwarantujący precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy





Bieżnik głębszy od bieżników opon gamy Cup poprzednich generacji



  • Bieżnik głębszy o +20%(2)

  • Przyczepność na MOKREJ nawierzchni: Przesunięcie granicy aquaplaningu i obszerniejsze bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni





dane PRAWNE

(1) w porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych na torze Jerez w 2013 r. Na oponach w wymiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.

(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. Generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. Generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w wymiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.









Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia oczekiwania prawne dopuszczające ją do wykorzystywania na drogach publicznych.

Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem użytkowania na suchym torze. W trakcie jazdy po mokrej nawierzchni toru albo drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy adekwatnie do panujących warunków dostosować fason jazdy poprzez zmniejszenie szybkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.



W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, szczególnie zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.



Zalecenia przed jazdą na torze

o przejrzyj stan opon, niezwykle pod kątem zużycia i uszkodzeń

o Stopniowo rozgrzej opony do trafnej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością



Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę

• zawsze sprawdzaj stan opon,posiadać pewność, że ich używanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym

• Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon

• przypasuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu

• Upewnij się, iż układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone



ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH



Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*

Zimne opony

• Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)

• Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi)



Gorące opony

• adekwatne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)

• Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi)



użytkowanie drogowe

• Należy dostosować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu



* Niniejsze informacje odnoszą się do większości samochodów typowo użytkowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ

w sytuacji innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o większej masie, albo w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl



UWAGA!

• Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą stosowane przez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania obniżyć wartość ciśnienia o połowę.

• Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) albo zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technologicznej opon albo zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.

• Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).

• W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a elementy opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.

• Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami albo uszkodzeniami boków albo bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technologicznym-handlowo Michelin.

• podczas intensywnej i długookresowej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.

• w sytuacji długotrwałego najeżdżania na krawędzie albo przełomy (lub wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu potrzebny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.

• Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.



źródło: https://www.michelin.pl


Parametry produktu

Kategoria

Opony letnie

Producent

Michelin

Szerokość przekroju

325

Wysokość profilu

30

Średnica osadzenia

R20

Indeks prędkości

Y

Indeks nośności

106

Typ pojazdu

Osobowy

Poziom emisji hałasu

73 dB

Efektywność paliwowa

E

Przyczepność na mokrej nawierzchni

C

Mocne strony

Dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Przecena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie:

Michelin Pilot Sport Cup 2 ( 325/30 ZR20 (106Y) XL ) (sklep Oponytanio.pl)

Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y
Sklep Oponytanio.pl
2 451,96 zł
Idź do sklepu

Michelin Pilot Sport Cup 2 ( 325/30 ZR20 (106Y) XL MO ) (sklep Oponytanio.pl)

Michelin Pilot Sport Cup 2 325/30 R20 106 Y
Sklep Oponytanio.pl
2 750,91 zł
Idź do sklepu