• Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y - Foto produktu
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y - Zdjęcie produktu
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y - Fotografia produktu
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y - Foto
  • Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y - Foto

Foto produktu

Opony letnie

Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y (Michelin)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Opony letnie
  • Marka: Michelin
  • Dostępność produktu: Dostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

technika Track Longevity 2.0® Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku Zewnętrzne barki wzmocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej niepodatności na ścieranie Dla obszerniejszej wytrzymałości...

Prezentowany towar Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y możesz nabyć w Oponytanio.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 728,48 zł. Promocja ta stanowi wynik zbiorczego porównania kilkuset hurtowni oraz sklepów w bazie.

Najlepsza cena

728,48 zł jest w sklepie Sklep Oponytanio.pl Idź do sklepu Aktualne ceny w sklepach Zobacz produkty podobne

Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (728,48) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.

Pełny opis Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y

technika Track Longevity 2.0®



  • Wolniejsze tempo zużycia zewnętrznego barku

  • Zewnętrzne barki umocnione specjalną mieszanką gumy o wysokiej odporności na ścieranie

  • Dla obszerniejszej wytrzymałości i trwałości na torze





technologia dwóch mieszanek Bi-Compound



  • Rozmieszczenie dwóch zróżnicowanych mieszanek na zewnętrznej i wewnętrznej stronie bieżnika

  • Strona zewnętrzna: elastomer z potężnych łańcuchów molekularnych zapewniający dużą przyczepność, istotnie w ciasnych zakrętach

  • Strona wewnętrzna: nieelastyczniejszy elastomer gwarantujący precyzyjne kierowanie pojazdem i kontrolę toru jazdy





Bieżnik głębszy od bieżników opon gamy Cup poprzednich generacji



  • Bieżnik głębszy o +20%(2)

  • Przyczepność na MOKREJ nawierzchni: Przesunięcie granicy aquaplaningu i pokaźniejsze bezpieczeństwo na MOKREJ nawierzchni





informacje PRAWNE

(1) w porównaniu do opony poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Na podstawie wyników testów wewnętrznych przeprowadzonych na torze Jerez w 2013 r. Na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych na Porsche GT3 997.

(2) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. Generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. Generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.









Opona MICHELIN Pilot Sport CUP 2 jest oponą na tor wyścigowy (typu semi-slick), która spełnia kryteria prawne dopuszczające ją do używania na drogach publicznych.

Opona została specjalnie zoptymalizowana pod kątem użytkowania na suchym torze. Podczas jazdy po mokrej nawierzchni toru albo drogi, gdzie występuje ryzyko wystąpienia aquaplaningu, należy odpowiednio do panujących warunków dopasować fason jazdy poprzez zmniejszenie szybkości i pozostawienie włączonych systemów bezpieczeństwa.



W celu zapewnienia właściwej kierowalności pojazdu na torze i drodze, nad wyraz zaleca się montaż kompletu 4 opon MICHELIN Pilot Sport Cup.



Zalecenia przed jazdą na torze

o zobacz stan opon, bardzo pod kątem zużycia i uszkodzeń

o Stopniowo rozgrzej opony do optymalnej temperatury, pokonując kilka okrążeń z umiarkowaną prędkością



Po jeździe na torze i przed powrotem na drogę

• zawsze sprawdzaj stan opon,posiadać pewność, iż ich użytkowanie na drodze jest bezpieczne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym

• Przed regulacją ciśnienia odczekaj do ostygnięcia opon

• dopasuj ciśnienie w zimnych oponach zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu

• Upewnij się, iż układy bezpieczeństwa, wspomagania kierownicy i monitorowania ciśnienia w oponach są włączone



ZALECENIA DOTYCZĄCE CIŚNIENIA W OPONACH



Ciśnienie do jazdy na torze dla większości samochodów*

Zimne opony

• Napompuj opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi do ciśnienia od 1,7 bara (24 psi) do 1,8 bara (26 psi)

• Nie wolno jeździć na oponach z ciśnieniem poniżej 1,5 bara (22 psi)



Gorące opony

• słuszne ciśnienie robocze opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 na przedniej i tylnej osi wynosi od 2,3 bara (33 psi) do 2,5 bara (36 psi)

• Nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach z ciśnieniem poniżej 2,0 bara (29 psi)



użytkowanie drogowe

• Należy przystosować wartość ciśnienia w zimnych oponach do zaleceń producenta samochodu



* Niniejsze dane odnoszą się do większości samochodów przeważnie stosowanych na torach wyścigowych, m.in. Audi R8, BMW M3 E90 / E46 / F80, Porsche GT3 / GT3 RS / 911 Carrera / Boxster / Cayman, Renault Megane RS, Subaru Impreza / WRX / BRZ

w przypadku innych marek samochodów, w szczególności pojazdów o obszerniejszej masie, lub w celu zasięgnięcia bardziej szczegółowych danych prosimy o odwiedzenie strony www.michelin.pl



UWAGA!

• Jeżeli opony MICHELIN Pilot Sport Cup 2 nie będą użytkowane przez dłuższy czas, należy je zdjąć z pojazdu (wraz z kołem) i na czas przechowania zmniejszyć wartość ciśnienia o połowę.

• Opony należy przechowywać w czystym i suchym pomieszczeniu, z dala od bezpośredniego światła słonecznego, w temperaturze powyżej 0°C (32°F) lub zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji technicznej opon lub zamieszczonymi na stronie internetowej Michelin.

• Nie wolno używać, przechowywać ani przenosić opon MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w temperaturze otoczenia poniżej -10°C (14°F).

• W niskiej temperaturze mieszanka gumy może ulec spękaniu a elementy opon mogą ulec zniszczeniu, co może prowadzić do obniżenia ogólnych osiągów opon.

• Nie wolno używać opon z widocznym spękaniem, pęknięciami albo uszkodzeniami boków lub bieżnika. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy skontaktować się z przedstawicielem technologicznym-handlowo Michelin.

• podczas intensywnej i długotrwałej jazdy na torze opona i karkas mogą ulec uszkodzeniu na skutek regularnego najeżdżania opony na krawędzie łączeń poszczególnych odcinków toru.

• w przypadku długofalowego najeżdżania na krawędzie lub przełomy (albo wypadnięcia z toru) zaleca się sprawdzenie stanu wnętrza opon. W tym celu niezbędny jest demontaż opon z felgi i zlecenie specjaliście sprawdzenia ich stanu pod kątem ewentualnych uszkodzeń na zewnątrz i wewnątrz.

• Każdorazowo po zjeździe pojazdu do boksu i przed powrotem na tor zaleca się przeprowadzenie wizualnej kontroli stanu opon.



źródło: https://www.michelin.pl


Parametry produktu

Kategoria

Opony letnie

Producent

Michelin

Szerokość przekroju

225

Wysokość profilu

40

Średnica osadzenia

R18

Indeks prędkości

Y

Indeks nośności

92

Typ pojazdu

Osobowy

Poziom emisji hałasu

71 dB

Efektywność paliwowa

E

Przyczepność na mokrej nawierzchni

A

Mocne strony

Dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie:

Michelin Pilot Sport Cup 2 ( 225/40 ZR18 (92Y) XL Connect ) (sklep Oponytanio.pl)

Michelin Pilot Sport Cup 2 225/40 R18 92 Y
Sklep Oponytanio.pl
728,48 zł
Idź do sklepu