udoskonalone cechy na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach
- Lepsza trakcja na mokrych drogach
- Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze
PODWÓJNE, obfite ROWKI OBWODOWE
Podwójne, obszerne rowki obwodowe pomagają w ulepszonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
pokaźna liczba krawędzi bieżnika gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność i krótszą drogę hamowania
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji\\
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety perfekcyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i progresywne reagowanie.atuty znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu