Trzy spore rowki wzdłużne poprawiają parametry jezdne w trakcie deszczu dzięki sprawnemu odprowadzaniu wody. Technologia mieszanki 4G i zoptymalizowana kompozycja wzoru bieżnika N’Fera RU1 udoskonalają stabilność jazdy, trafną przyczepność i skracają drogę hamowania nie tylko na mokrych,także na suchych nawierzchniach.
powiększona sztywność bloków i udoskonalona konstrukcja bieżnika znakomitą sterowność i stabilność także podczas pokonywania zakrętów. Jeden węższy rowek wzdłużny po zewnętrznej stronie bieżnika nie tylko wspiera likwidowanie wody,zwiększa stabilność bloku, a tym samym powiększa kontrolę nad pojazdem.
Wyważone zewnętrzne i wewnętrzne żebra w bieżniku zapewniają maksymalną stabilność podczas jazdy z dużą prędkością ze względu na powiększoną siłę ugięcia.
Zoptymalizowane rozmieszczenie i układ klocków bieżnika zapewnia cichszą jazdę. Na dodatek cienkie, poprzeczne nacięcia w strefie barkowej bieżnika redukują hałas stworzonego przez opony podczas jazdy, co ewidentnie powiększa komfort podczas podróży SUV-em. Specjalna technika mieszania gum oraz asymetryczny wzór bieżnika wpływają w zasadniczym stopniu na komfort jazdy a przeważnie na dłuższy przebieg opony. Zoptymalizowany obszar kontaktu opony z nawierzchnią wraz z lepszą mieszanką gumową minimalizuje opór toczenia, co oznacza, iż zużyjesz mniej paliwa podróżując na oponach Nexen N’Fera RU1.