niedoścignione czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach
- nieprzeciętne wyczucie drogi
- znakomite zachowanie w deszczu
- dokładne sterowanie na zakrętach
- Oszczędzająca paliwo i trwała
nieprzeciętnE WYCZUCIE DROGI
W oponie SP Fast Response wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór nowoczesnych rozwiązań, które zapewniają udoskonalone przekazywanie informacji o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku z nawierzchnią, co ulepsza staranność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. W dodatku w celu poprawy wyczucia drogi usztywniono połączenie opony z felgą.
świetnE ZACHOWANIE W DESZCZU
Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zaimplementowano obszerne rowki, które momentalnie usuwają wodę spod opon podczas deszczu. Znacznie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika zawiera dużo krzemionki. Ulepsza ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.
precyzyjnE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH
Dzięki lepszemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma nieelastyczny bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.
OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA
Mieszanka zastosowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. W konsekwencji opona dłużej zachowuje parametry eksploatacyjne i zniża zużycie paliwa.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.zalety rewelacyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.zalety wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest wyjątkowo niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie genialne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu