Trzy spore rowki wzdłużne polepszają cechy jezdne podczas deszczu dzięki wydajnemu odprowadzaniu wody. Technologia mieszanki 4G i zoptymalizowana budowa wzoru bieżnika N’Fera RU1 poprawiają stabilność jazdy, optymalną przyczepność i skracają drogę hamowania nie tylko na mokrych,również na suchych nawierzchniach.
zwiększona sztywność bloków i lepsza konstrukcja bieżnika doskonałą sterowność i stabilność także w trakcie pokonywania zakrętów. Jeden węższy rowek wzdłużny po zewnętrznej stronie bieżnika nie tylko wspiera usuwanie wody,rozszerza stabilność bloku, a tym samym rozszerza kontrolę nad pojazdem.
Wyważone zewnętrzne i wewnętrzne żebra w bieżniku gwarantują maksymalną stabilność podczas jazdy z dużą szybkością ze względu na powiększoną siłę ugięcia.
Zoptymalizowane rozmieszczenie i układ klocków bieżnika gwarantuje cichszą jazdę. W dodatku cienkie, poprzeczne nacięcia w strefie barkowej bieżnika redukują hałas wyprodukowanego poprzez opony podczas jazdy, co bezsprzecznie rozszerza komfort podczas podróży SUV-em. Specjalna technologia mieszania gum, a także asymetryczny wzór bieżnika wpływają w zasadniczym stopniu na komfort jazdy a w głównej mierze na dłuższy przebieg opony. Zoptymalizowany obszar kontaktu opony z nawierzchnią wraz z ulepszoną mieszanką gumową minimalizuje opór toczenia, co oznacza, że zużyjesz mniej paliwa podróżując na oponach Nexen N’Fera RU1.