Brak danych
Dunlop Sport Maxx RT zalety: wyśmienicie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowanianieprzeciętna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania...
Proponowany towar Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R19 96 W nabędziesz w Oponytanio.pl w świetnej cenie wynoszącej 767,49 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy setek sklepów w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (767,49) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
idealna przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje genialną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy dużych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z dużymi szybkościami. Zaprojektowane do szybkiej, intensywnej jazdy, te w dodatku wzmocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.mocne strony perfekcyjna przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt w trakcie energicznego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać adekwatny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z dużej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, niezwykle przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, rewelacyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R19 96 W. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R19 96 W. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: