Relacja pomiędzy Harleyem-Davidsonem i ich właścicielami ich motocykli jest szczególna. Dlatego The Motor Company wybrało oponę Dunlop D408F jako typowe ogumienie – która obok oznaczenia Dunlopa nosi ponadto oznaczenie Harleya-Davidsona – dla swoich motocykli Rocker, Rocker C i nieszablonowych Screamin' Eagle, a także Softail. Opona D408F została stworzona wspólnie z firmą Harley-Davidson. Dysponuje komputerowo zoptymalizowaną mieszanką bieżników oraz jego nowym zmodyfikowanym kształtem. Razem z oponą na koło tylne D407, która przenosi moment obrotowy konwencjonalnego dwucylindrowca na trasę, generuje genialny team. W każdej sytuacji dbają o genialne,na ogół o pewne prowadzenie pojazdu. Poprzeczne żłobienia boczne w sposób produktywny odprowadzają wodę. Nawet podczas deszczu ciesz się nieporównywalnym, odprężającym wręcz wrażeniem z jazdy, jak w trakcie prowadzenia Harleya-Davidsona. Główne atuty: wytwarzana we współpracy z firmą Harley-Davidson zastosowana mieszanka bieżników na tylną oś zagwarantuje doskonałą przyczepność na suchej nawierzchni Poprzeczne żłobienia dbają o wydajne odprowadzanie wody oraz większe bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Zaprojektowane we współpracy z firmą Harley-Davidson® zagwarantuje bezpieczne prowadzenie w każdych warunkach. Niesłychana przyczepność na suchej nawierzchni dzięki specjalnej mieszance gumowej zastosowanej w tylnej oponie. Ustawione pod kątem żłobienia rozpraszają wodę, gwarantując bezpieczną jazdę w trakcie deszczu. Tylna opona D407T charakteryzuje się technologią Multi-Tread, która łączy w sobie zastosowanie różnych mieszanek od środka bieżnika do barku. Oryginalne wyposażenie modeli 2014 Harley-Davidson Touring zaopatrzony w opony z wąskim białym bokiem.