Brak danych
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach....
Sugerowany artykuł Nankang SV-3 215/55 R16 97 V nabędziesz w Oponytanio.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 376,67 zł. Oferta ta jest efektem szerokiej analizy wielu sklepów w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (376,67) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona w dodatku poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka udoskonala odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w profilu piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, ale także dopełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony polepszają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o sporych rowkach, w dodatku poprawiają przyczepność na lodzie i śniegu oraz zwiększają efektywność odprowadzania śniegu oraz trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami lepszą trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i wydajność opon na zakrętach.