Brak danych
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach....
Prezentowany produkt Nankang SV-3 235/50 R17 100 V można nabyć w Oponytanio.pl w świetnej cenie 416,66 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnych analiz olbrzymiej ilości sklepów w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (416,66) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, polepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona ponadto poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zmniejsza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka poprawia odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują lepsze odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w kształcie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko powiększają początkowe tarcie, lecz także dopełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony polepszają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o wielkich rowkach, na dodatek poprawiają przyczepność na lodzie i śniegu oraz powiększają sprawność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i sprawność opon na zakrętach.