• Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H - Zdjęcie
  • Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H - Zdjęcie
  • Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H - Foto Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H

Foto produktu

Opony zimowe

SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H (Dunlop)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Opony zimowe
  • Marka: Dunlop
  • Dostępność produktu: Dostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony: kompozycja oszczędzająca paliwoperfekcyjne zachowanie na zimowych drogachKontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni genialne prowadzenie i przyczepność...

Proponowany towar Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H dostępny jest w Oponytanio.pl w znakomitej cenie wynoszącej 755,18 zł. Oferta ta jest rezultatem kompleksowej analizy olbrzymiej liczby sklepów i hurtowni w bazie.

Najlepsza cena

755,18 zł jest w sklepie Sklep Oponytanio.pl Idź do sklepu Aktualne ceny w sklepach Zobacz produkty podobne

Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (755,18) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.

Pełny opis Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H

Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony:
  • kompozycja oszczędzająca paliwo
  • idealne zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

znakomite prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • wspaniałe zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • budowa oszczędzająca paliwo.

znakomite zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych gwarantująca znakomite prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
unikatowa budowa bieżnika oraz duża ilość chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, poprawia zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D wykorzystano kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

kompozycja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz wykorzystanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest prędko odprowadzana spod powierzchni opony, obniżając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.atuty perfekcyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na niemało klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje genialną przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony genialne prowadzenie na zakrętach, nawet na śniegu.

Rowki bieżnika w kształcie litery V. Rowki bieżnika w kształcie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Efektem jest poprawa właściwości trakcyjnych i przyczepności.. Lepsze prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różnorodne rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z ergonomicznymi polimerami. Polimery ergonomiczne użyte w mieszance bieżnika poprawiają właściwości opony w niskich temperaturach, powiększając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.mocne strony wyśmienita przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.atuty wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technologia Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu wewnątrz pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający przez wiatr (wywołany poprzez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany w dodatku jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony w trakcie nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony przede wszystkim poprzez:

Fale dźwiękowe przenoszone przez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone przez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu.

technologia Foam Tire

Jak działa technologia Foam?"

technika

Po nagrzaniu się opony od we wnętrzu, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to widoczną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu wewnątrz pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

mocne strony:

atrakcyjna cenowo

zrównoważone działanie przez cały czas wykorzystywania opony

Pozwala łatwo uniknąć destrukcyjnego wpływu na: przebieg, opór toczenia, wytrzymałość przy uzyskiwaniu wysokich szybkości.

W tym momencie technologia jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie dostępna w dodatku w oponach całorocznych i Runflat.

w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

za pomocą fal przenoszonych poprzez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

przy pomocy fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu w środku pojazdu mają wibracje.

Są one przenoszone poprzez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej produktywne w zaimplementowaniu ich bezpośrednio w oponie, aniżeli w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób obniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga widocznie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach choćby o 11 dB(A)

pozwala na to zmniejszenie hałasu wewnątrz pojazdu choćby o 3-4 dB(A)

To oznacza,we wnętrzu pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.

Parametry produktu

Kategoria

Opony zimowe

Producent

Dunlop

Szerokość przekroju

225

Wysokość profilu

55

Średnica osadzenia

R16

Indeks nośności

95

Indeks prędkości

H

Typ pojazdu

Osobowy

Efektywność paliwowa

F

Poziom emisji hałasu

69 dB

Przyczepność na mokrej nawierzchni

C

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie:

Dunlop SP Winter Sport 4D DSROF ( 225/55 R16 95H *, runflat ) (sklep Oponytanio.pl)

Dunlop SP Winter Sport 4D 225/55 R16 95 H
Sklep Oponytanio.pl
755,18 zł
Idź do sklepu