Brak danych
Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchniwspaniała przyczepność na mokrych i suchych drogachniepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną...
Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.
prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wspaniale radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.
rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D tworzy jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.
wspaniała przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując nadzwyczajną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa ponadto równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.
niepodatność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, istotnie zwiększając niepodatność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie prawidłową przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.atuty nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Zróżnicowane rodzaje lameli stosowane w oponach Dunlop, dobrane do rozmaitych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.