Brak danych
Dunlop SP Winter Response 2 atuty: nadzwyczajna przyczepność w zakrętachNiskie opory toczeniawspaniałe prowadzenie na mokrej nawierzchni Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad...
Sugerowany w naszejporownywarce cen artykuł Dunlop SP Winter Response 2 175/70 R14 84 T możesz kupić w Oponytanio.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 701,62 zł. Oferta ta jest rezultatem zbiorczej analizy setek hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (701,62) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach podczas jazdy podczas zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, udoskonaloną kontrolę, a także ulepszone wartości reakcji podczas jazdy zimą w każdych warunkach.
Opona zimowa, która pokazuje dwa typy lameli, które współpracują by zapewnić lepszą stabilność, trakcję i kontrolę. Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania podczas gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego wewnątrz wskaźnika rozszerza trakcję i oporność na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa pozostała oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje nad wyraz korzystną przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety świetna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dopasowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Winter Response 2 175/70 R14 84 T. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Winter Response 2 175/70 R14 84 T. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: