Brak danych
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach....
Proponowany w naszejporownywarce towar Nankang SV-3 185/50 R16 81 H kupisz w Oponytanio.pl w naprawdę okazyjnej cenie 255,16 zł. Oferta ta stanowi wynik zbiorczej analizy kilkuset sklepów online.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (255,16) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, poprawiają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Cechuje się ona również poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka udoskonala odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko powiększają początkowe tarcie, lecz także dopełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i rozszerzają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o obfitych rowkach, dodatkowo ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu oraz zwiększają produktywność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami lepszą trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i skuteczność opon na zakrętach.