Brak danych
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu...
Proponowany artykuł Nankang SV-3 175/50 R15 75 H nabędziesz w Oponytanio.pl w naprawdę promocyjnej cenie wynoszącej 287,48 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania kilkuset hurtowni oraz sklepów w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (287,48) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona jeszcze poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka udoskonala odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i rozszerza przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, lecz także dodatkową trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony ulepszają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o wielkich rowkach, dodatkowo ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu, a także powiększają sprawność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami ulepszoną sztywność i wydajność opon na zakrętach.