• Tarcza Hamulcowa Rh 2390.22 + Rh 6328.10 Audi A4/a6/vw Szt Roadhouse, 8390.00 - Fotografia

Foto produktu

Tarcze hamulcowe

Tarcza Hamulcowa Rh 2390.22 + Rh 6328.10 Audi A4/a6/vw Szt , 8390.00 (ROADHOUSE)

Opinie oraz recenzje

Brak danych

Istotne informacje

  • Kategoria: Motoryzacja » Tarcze hamulcowe
  • Marka: ROADHOUSE
  • Dostępność produktu: Tymczasowo niedostępny
Więcej cech produktu

Informacje o produkcie

cechy Strona zabudowy: Oś przednia Ciężar [kg]: 9,443 OpisRH 2390.22 + RH 6328.10Tarcze hamulcowe samochody osoboweTarcze hamulcowe są elementem eksploatacyjnym, zatem kierowca powinien być...

Najlepsza cena

Brak produktu jest w sklepie Idź do sklepu Zobacz produkty podobne

Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.

Pełny opis Tarcza Hamulcowa Rh 2390.22 + Rh 6328.10 Audi A4/a6/vw Szt Roadhouse, 8390.00

atrybuty
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Ciężar [kg]: 9,443
Opis
RH 2390.22 + RH 6328.10
Tarcze hamulcowe samochody osobowe

Tarcze hamulcowe są elementem eksploatacyjnym, zatem kierowca powinien być przygotowany na ich terminową podmianę. Kiedy? Trudno to określić. Zależy to od rodzaju tarcz (na ogół od ich jakości), od tego, jak układa się ich współpraca z klockami, od stylu jazdy. Nawet od tego, w jakich warunkach auto jest eksploatowane. Na przykład jeśli auto jest głównie eksploatowane w mieście, tarcze zużywają się pokaźnie szybciej. Można przyjąć, że tarcze przeciętnej jakości, powinny przetrwać 40 tys. Km przebiegu. Tarcze hamulcowe posiadają kształt metalowego dysku, można choćby stwierdzić, że ze względu na uwypukloną wewnętrzną część, przypominają latający spodek. Tarcze obrabiane są na precyzyjnych maszynach, muszą być także produkowane ze specjalnych stopów. Wszystko poprzez ciężkie warunki pracy. Na skutek tarcia tarcza może rozgrzewać się do temperatury wyższej niżeli 500 st. Celsjusza. Musi znosić bardzo szerokie obciążenia, poza tym musi być tez oporna na ścieranie, żeby nie uległa zbyt szybkiemu zużyciu. Najtańsze są tarcze monolityczne, czyli pełne. Ich wadą jest przegrzewanie się. Droższe i skuteczniejsze są tarcze wentylowane. Mają one nawiercone otwory, którymi odprowadza się ciepło, powstałe w czasie hamowania. W autach sportowych stosuje się także tarcze nawiercane i nacinane, które jeszcze lepiej odprowadzają ciepło. Prawdziwą ekstraklasą wśród tarcz hamulcowych są tarcze ceramiczne. Stosuje się je w najdroższych autach sportowych, a także w samochodach klasy premium. Tych tarcz nie można przegrzać. Tarcza hamulcowa jest zamontowana na piaście kola. Wiruje zatem wraz z nim. Nieruchomy zacisk hamulcowy, zamontowany za pomocą jarzma do zwrotnicy koła, utrzymuje w trafnej pozycji klocki hamulcowe. Jeden klocek znajduje się od strony nadwozia samochodu, a drugi od strony zewnętrznej. Obydwa nie dotykają tarczy w czasie pracy. Jeśli kierowca naciśnie pedał hamulca, pompa inicjuje tłoczyć płyn hamulcowy pod obfitym ciśnieniem (jest ono jeszcze zwiększane przez dodatkowe urządzenie). Płyn wypycha tłoczek, zamontowany w zacisku. Tłoczek powoduje dociśnięcie do tarczy jednego klocka, a z drugiej strony dociska drugi. Okładziny cierne klocka trą o powierzchnię roboczą tarczy z dwóch stron (wręcz biorą ją w kleszcze), wywołując zmniejszenie szybkości albo zatrzymanie samochodu, w zależności od siły nacisku na pedał.

O marce ROADHOUSE

Road House jest teraz działającym w skali światowej producentem części do hamulców dla przemysłu motoryzacyjnego. Jego udziałem stała się historia ciągłego poprawiania i rozwoju technologicznego, co pozwoliło im zająć miejsce wśród największych producentów klocków hamulcowych i stać się liderem produkcji na europejski rynek wtórny. Dział badań i rozwoju Roadhouse nieprzerwanie testuje świeże prototypy tworzyw ciernych w testach laboratoryjnych, drogowych i całych flot samochodowych, wyjeżdżając ponad 2 miliony kilometrów rocznie. Testy drogowe, wraz z testami AK-Master, są prowadzone w pełnym zakresie obciążeń przystępnych na hamowni, by ocenić jakość klocków hamulcowych Road House. Wszystko to wynika z dążenia do wyższej jakości i pragnienia osiągnięcia udoskonalonych wyników, niż uzyskiwane przez oryginalne wyposażenie stosowane w najszczególniej znanych pojazdach w Europie. Fakty: 130 milionów części zamiennych wyprodukowanych w 10, rozmaitych fabrykach na całym świecie, pokaźny asortyment części zamiennych do hamulców, jednocześnie dla pojazdów osobowych, jak i użytkowych, 25 milionów zestawów samochodowych klocków hamulcowych wytwarzanych rocznie, 1, 5 milionów samochodowych tarcz hamulcowych

Parametry produktu

Kategoria

Tarcze hamulcowe

Producent

ROADHOUSE

Marka pojazdu

Audi, volkswagen

Opinia użytkowników

-

Recenzje / opinie użytkowników

Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Tarcza Hamulcowa Rh 2390.22 + Rh 6328.10 Audi A4/a6/vw Szt Roadhouse, 8390.00. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.

Dodaj recenzję lub opinię

Imię
Ocena
Tytuł
Opinia

Tarcza Hamulcowa Rh 2390.22 + Rh 6328.10 Audi A4/a6/vw Szt Roadhouse, 8390.00 kupisz w:

Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Tarcza Hamulcowa Rh 2390.22 + Rh 6328.10 Audi A4/a6/vw Szt Roadhouse, 8390.00. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: