Brak danych
właściwości Powierzchnia: pokryty Średnica otworu centrującego [mm]: 55 ilość otworów: 4 drobna grubość [mm]: 20 Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 22 rodzaj tarczy hamulcowej: wentylowany wewnętrznie...
Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.
Tarcze hamulcowe są elementem eksploatacyjnym, zatem kierowca powinien być przygotowany na ich terminową podmianę. Kiedy? Trudno to określić. Zależy to od rodzaju tarcz (na ogół od ich jakości), od tego, jak układa się ich współpraca z klockami, od stylu jazdy. Nawet od tego, w jakich warunkach auto jest eksploatowane. Na przykład jeśli auto jest przeważnie eksploatowane w mieście, tarcze zużywają się pokaźnie szybciej. Można przyjąć, iż tarcze przeciętnej jakości, powinny przetrwać 40 tys. Km przebiegu. Tarcze hamulcowe mają zarys metalowego dysku, można nawet stwierdzić, iż ze względu na uwypukloną wewnętrzną część, przypominają latający spodek. Tarcze obrabiane są na starannych maszynach, muszą być także wytworzone ze specjalnych stopów. Wszystko poprzez ciężkie warunki pracy. Na skutek tarcia tarcza może rozgrzewać się do temperatury wyższej aniżeli 500 st. Celsjusza. Musi znosić bardzo duże obciążenia, poza tym musi być tez wytrzymała na ścieranie, by nie uległa zbyt szybkiemu zużyciu. Najtańsze są tarcze monolityczne, czyli pełne. Ich wadą jest przegrzewanie się. Droższe i wydajniejsze są tarcze wentylowane. Posiadają one nawiercone otwory, którymi odprowadza się ciepło, powstałe w czasie hamowania. W autach sportowych stosuje się także tarcze nawiercane i nacinane, które jeszcze lepiej odprowadzają ciepło. Prawdziwą ekstraklasą wśród tarcz hamulcowych są tarcze ceramiczne. Stosuje się je w najdroższych autach sportowych, a także w samochodach klasy premium. Tych tarcz nie można przegrzać. Tarcza hamulcowa jest zamontowana na piaście kola. Wiruje zatem wraz z nim. Nieruchomy zacisk hamulcowy, zamontowany za pomocą jarzma do zwrotnicy koła, utrzymuje w adekwatnej pozycji klocki hamulcowe. Jeden klocek znajduje się od strony nadwozia samochodu, a drugi od strony zewnętrznej. Obydwa nie dotykają tarczy w czasie pracy. Jeśli kierowca naciśnie pedał hamulca, pompa zaczyna tłoczyć płyn hamulcowy pod pokaźnym ciśnieniem (jest ono jeszcze rozszerzane poprzez dodatkowe urządzenie). Płyn wypycha tłoczek, zamontowany w zacisku. Tłoczek sprawia dociśnięcie do tarczy jednego klocka, a z drugiej strony dociska drugi. Okładziny cierne klocka trą o powierzchnię roboczą tarczy z dwóch stron (wręcz biorą ją w kleszcze), powodując zmniejszenie szybkości lub zatrzymanie samochodu, w zależności od siły nacisku na pedał.
O marce BREMBOBrembo to światowy lider w dziedzinie designu, rozwoju i produkcji układów hamulcowych ii części dla samochodów, motocykli, pojazdów przemysłowych i urządzeń zarówno w zakresie oryginalnego wyposażenia, jak i rynku części zamiennych, a także wyścigowych. Brembo zapewnia najwyższe bezpieczeństwo, komfort i ulepszoną produktywność dzięki procesowi integracji i optymalizacji całego procesu produkcyjnego: od wstępnego designu, przez odlewy w żeliwie czy aluminium, aż po montaż części, nie zapominając o przeprowadzeniu testów i symulacji na dedykowanych stanowiskach, torach i drogach. Ciągła pogoń Brembo za innowacją wymaga ciągle nowych technice, tworzyw, kształtów oraz nowych rynków. Sprawności artykułu towarzyszy poszukiwaniu unikatowych stylów pasujących do wyglądu wyposażanego pojazdu. Badania w Brembo są przeprowadzane w Centrum Badań i Rozwoju, które od 2002 roku korzysta z mechatroniki – nauki, która łączy mechanikę, elektronikę, a także informatykę. Coraz obszerniejsze użycie przyjaznych środowisku technologii, recykling tworzyw stosowanych w wytwarzaniu i systematyczne zapobieganie każdej formie zanieczyszczenia - wszystko to świadczy o zaangażowaniu Brembo w ochronę środowiska. Dla Brembo siła robocza jest nieocenionym atutem, zapewniającym zaufanie i prowadzącym do każdego przełomu - Brembo działa jak jeden spory zespół. Brembo sprzedaje swoje produkty w 70 krajach i posiada zakłady produkcyjne we Włoszech, dużej Brytanii, Polsce, Czechach., Hiszpanii, Niemczech, Brazylii, USA, Meksyku, Chinach i Indiach. Nasze produkty są sprzedawane przez firmy zlokalizowane na głównych rynkach zbytu, a siedziby znajdują się we Francji, wielkiej Brytanii, Szwecji, Rosji, USA i Japonii. Grupa zatrudnia 10000 współpracowników, z których blisko 10% to inżynierowie oraz specjaliści ds. Produktu zaangażowani w badania i rozwój.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Brembo Tarcza hamulcowa 255x22 v toyota corolla saloon (_e12_) 08/00-03/08 przod powlekana kpl (8020584238936). Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Brembo Tarcza hamulcowa 255x22 v toyota corolla saloon (_e12_) 08/00-03/08 przod powlekana kpl (8020584238936). Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: