Brak danych
Dunlop SP QuattroMaxx Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w szybkich SUVach. Doskonałe wyczucie drogi Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Dobra przyczepność na mokrych i...
Z przykrością informujemy, że w żadnym sklepie będącym w bazie nie znaleźliśmy powyższego produktu. Baza sklepów ciągle się rozwija, zapraszamy za kilka dni.
Dunlop SP QuattroMaxx Sportowa precyzja i przyjemność jazdy w prędkich SUVach. Perfekcyjne wyczucie drogi Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu Wysoka odporność na aquaplaning.
Głębokie i duże rowki w bieżniku szybko odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Nieprzeciętne wyczucie drogi dzięki technologii Touch Technology W oponie Dunlop SP QuattroMaxx zastosowano technikę Dunlop Touch Technology, która wyraźnie poprawia jakość danych o drodze przekazywanych przez oponę.
w konsekwencji jazda jest bardziej bezpieczna i komfortowa.Precyzja kierowania dzięki technologii DuPont™ Kevlar® Boczne ściany opony SP QuattroMaxx są usztywnione przy użyciu technologii DuPont™ Kevlar®. Powiększa to precyzję kierowania i stabilność podczas pokonywania zakrętów.
Dobra przyczepność na mokrych i suchych drogach Mieszanka krzemionkowa Dual Silica zapewnia szczególnie korzystną przyczepność sprawność hamowania na suchych i mokrych drogach. Jest także nad wyraz trwała, dzięki temu zestaw opon wystarczy na dłużej.
Wysoka oporność na aquaplaning Głębokie i wielkie rowki w bieżniku momentalnie odprowadzają wodę, pomagając zachować kontrolę choćby w najtrudniejszych warunkach pogodowych. Specjalny system osadzania obręczy.
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.mocne strony świetna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest niezwykle oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika.
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania i rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.