technika DuPont™ Kevlar® zagwarantuje nieprzeciętną dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów. Precyzja prowadzenia dzięki technice DuPont™ Kevlar rewelacyjne prowadzenie i pokonywanie zakrętów genialna przyczepność i efektywność hamowania Precyzja prowadzenia dzięki Kevlar Owej technice W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technologię DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta bardzo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co powiększa precyzyjność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zagwarantuje świetne czucie nawierzchni drogi.świetne prowadzenie i pokonywanie zakrętów konstrukcja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, polepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy obszernych prędkościach. Niesprężyste klocki barku powiększają stabilność w trakcie zakręcania. Wspaniała przyczepność i hamowanieUnikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika dodatkowo zwiększa przyczepność, udoskonalając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych. Specjalny system osadzania obręczy Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w konsekwencji świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony doskonała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety nadzwyczajna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest niezwykle odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka wytrzymałość na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Kevlar® w stopce opony. Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują słuszną sztywność w wysokich temperaturach. Udoskonalone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia. System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Zróżnicowane warianty lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.