genialna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- nadzwyczajna przyczepność na suchej nawierzchni
- precyzyjne prowadzenie i reagowanie na parametry nawierzchni
- Wysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
dokładnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które precyzyjne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co polepsza dokładność prowadzenia i liczba danych przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.
rewelacyjnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii
Opona Sport Maxx GT uwydatnia się wspaniałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie; rewelacyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.zalety wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.atuty doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając na skutek czego genialną przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety rewelacyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu