Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów. Wyśmienite osiągi na suchych i mokrych powierzchniach nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu Stabilność i komfort jazdy genialne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się niezwykle płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania. Doskonałe hamowanie i przyspieszanie Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych ulepszoną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest także nad wyraz trwała, co rozszerza żywotność opony.Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu Opona SP Sports Maxx niezwykle poprawnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika momentalnie odprowadzają wodę spod kół, ograniczając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach. Stabilność i komfort jazdy jednostajne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i skrupulatne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika ogranicza poziom emitowanego hałasu, polepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia nad wyraz dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.zalety nadzwyczajna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.