Brak danych
Dunlop Sport Maxx RT zalety: nieprzeciętnie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniagenialna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i skuteczności hamowania na...
Sugerowany towar Dunlop SP Sport Maxx RT 245/40 R18 97 Y możesz nabyć w Oponytanio.pl w atrakcyjnej cenie wynoszącej 566,09 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowych porównan setek sklepów i hurtowni w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (566,09) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
nadzwyczajna przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia świetną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy dużych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z pokaźnymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te w dodatku usztywnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.mocne strony perfekcyjna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas dynamicznego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać trafny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, bardzo przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony doskonałe hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Sport Maxx RT 245/40 R18 97 Y. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Sport Maxx RT 245/40 R18 97 Y. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: