niedoścignione czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach
- rewelacyjne wyczucie drogi
- doskonałe zachowanie w deszczu
- staranne sterowanie na zakrętach
- Oszczędzająca paliwo i trwała
rewelacyjnE WYCZUCIE DROGI
W oponie SP Fast Response wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają ulepszone przekazywanie danych o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje powiększenie powierzchni styku z nawierzchnią, co polepsza staranność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. W dodatku w celu poprawy wyczucia drogi umocniono połączenie opony z felgą.
znakomitE ZACHOWANIE W DESZCZU
Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zastosowano szerokie rowki, które szybko usuwają wodę spod opon w trakcie deszczu. Znacznie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika zawiera dużo krzemionki. Poprawia ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.
dokładnE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH
Dzięki udoskonalonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma niesprężysty bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.
OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA
Mieszanka zaimplementowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. W rezultacie opona dłużej zachowuje parametry eksploatacyjne i obniża zużycie paliwa.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest nad wyraz wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie genialne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu