Brak danych
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach....
Prezentowany towar Nankang SV-3 185/65 R14 90 H kupisz w Oponytanio.pl w naprawdę okazyjnej cenie wynoszącej 331,97 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnych porównan wielu sklepów w naszej bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (331,97) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona również poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka udoskonala odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w profilu piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, lecz także dopełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o obszernych rowkach, na dodatek poprawiają przyczepność na lodzie i śniegu oraz rozszerzają skuteczność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i skuteczność opon na zakrętach.