Brak danych
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, polepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach....
Sugerowany produkt Nankang Snow SV-3 ( 165/70 R14 81T ) można nabyć w Oponytanio.pl w świetnej cenie wynoszącej 204,48 zł. Oferta ta jest efektem kompleksowej analizy ogromnej liczby hurtowni i sklepów internetowych.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (204,48) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, poprawiają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Charakteryzuje się ona jeszcze poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach, a także jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) ogranicza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, lecz także uzupełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony ulepszają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o sporych rowkach, na dodatek poprawiają przyczepność na lodzie i śniegu i powiększają skuteczność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i efektywność opon na zakrętach.