asygnowana do aut sportowych opona klasy premium o nadzwyczajnych osiągach na suchej nawierzchni
- nieprzeciętna przyczepność na suchej drodze
- skuteczne pokonywanie zakrętów nawet przy sporych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
znakomitA STABILNOŚĆ PRZY pokaźnyCH prędkośCIACH
Specjalna kompozycja opony zagwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu szybkości, co zagwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby w trakcie prędkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi zapewnia nadzwyczajną przyczepność na suchej szosie.
ekstremalnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i całkowitą kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY pokaźnyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i odporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy wyjątkowo dużych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane budowami wsporczymi występującymi w naturze, zwiększają sztywność opony bez używania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest niesprężysta i lekka, co przekłada się na szybkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niż gumy o charakterystycznym składzie, zwiększając siłę tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi, co udoskonala przyczepność i gwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA powłoka Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od prędkości. Dzięki czemu opona dłużej zachowuje genialną stabilność, nawet w przypadku szczególnie dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop zwiększył jej sztywność i zniżył siłę oporu toczenia. Dzięki stosownie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej starannie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu