asygnowana do aut sportowych opona klasy premium o nadzwyczajnych osiągach na suchej nawierzchni
- perfekcyjna przyczepność na suchej drodze
- produktywne pokonywanie zakrętów choćby przy sporych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
nadzwyczajnA STABILNOŚĆ PRZY pokaźnyCH szybkośCIACH
Specjalna budowa opony zapewnia stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu szybkości, co gwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby w trakcie szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi zagwarantuje doskonałą przyczepność na suchej szosie.
skrajnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i całkowitą kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY sporyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i oporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy nad wyraz sporych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane konstrukcjami wsporczymi występującymi w naturze, zwiększają sztywność opony bez stosowania obszerniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest nieelastyczna i lekka, co przekłada się na szybkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej aniżeli gumy o typowym składzie, zwiększając siłę tarcia między oponą a nawierzchnią drogi, co ulepsza przyczepność i zapewnia równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje rewelacyjną stabilność, nawet w sytuacji niezwykle dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop zwiększył jej sztywność i ograniczył siłę oporu toczenia. Dzięki optymalnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej dokładnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu