Brak danych
Dunlop Sport Maxx RT zalety: wyśmienicie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniawyśmienita do jazdy sportowej Opis opony: Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na...
Prezentowany produkt Dunlop SP Sport MAXX RT 225/50 R17 98 Y jest dostępny w Oponytanio.pl w promocyjnej cenie wynoszącej 582,58 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnych porównan ogromnej ilości sklepów i hurtowni online.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (582,58) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
znakomita przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia znakomitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy sporych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki powiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z sporymi prędkościami. Zaprojektowane do szybkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję ograniczającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.mocne strony perfekcyjna przyczepność i wydajność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas aktywnego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z szerokiej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, szczególnie przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.atuty doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Sport MAXX RT 225/50 R17 98 Y. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Sport MAXX RT 225/50 R17 98 Y. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: