Brak danych
Dunlop Sport Maxx RT zalety: znakomicie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniaperfekcyjna do jazdy sportowej Opis opony: Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na...
Sugerowany artykuł Dunlop SP Sport MAXX RT 275/40 R19 101 Y można nabyć w Oponytanio.pl w świetnej cenie 837,14 zł. Oferta ta jest wynikiem dogłębnej analizy wielu hurtowni oraz sklepów w bazie danych.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (837,14) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
wyśmienita przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje idealną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy pokaźnych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z znacznymi szybkościami. Zaprojektowane do szybkiej, intensywnej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.zalety rewelacyjna przyczepność i wydajność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas dynamicznego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obfitej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, bardzo przy wysokich szybkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo korzystną przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.zalety wyśmienita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nieprzeciętna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.zalety wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony idealne hamowanie i przyspieszanie, nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Dunlop SP Sport MAXX RT 275/40 R19 101 Y. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Poniżej znajdują się promocyjne oferty na Dunlop SP Sport MAXX RT 275/40 R19 101 Y. Zobacz nasze propozycje, warunki ekspresowej dostawy oraz opinie o produkcie: