Brak danych
Dunlop Sport Maxx RT atuty: nadzwyczajnie trzymanie na mokrymKrótka droga hamowaniaznakomita do jazdy sportowej Opis opony: Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i skuteczności hamowania na...
Proponowany towar Dunlop SP Sport Maxx RT 225/55 R16 99 Y możesz kupić w Oponytanio.pl w okazyjnej cenie wynoszącej 811,77 zł. Oferta ta jest efektem szerokiego porównania setek sklepów w bazie.
Zaprezentowana propozycja sklepu internetowego Oponytanio.pl to najkorzystniejsza cena (811,77) w bazie. UWAGA: w cenę nie wkalkulowano kosztów dostawy, dlatego przed dokonaniem zakupu przeczytaj warunki wysyłki.
wyśmienita przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje genialną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy wielkich szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z sporymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która mieści polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro polepsza ogólną przyczepność.atuty nieprzeciętna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas aktywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z znacznej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, istotnie przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo korzystną przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety znakomita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty doskonałe hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.