ulepszone cechy na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich
- Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach
- Lepsza trakcja na mokrych drogach
- Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze
PODWÓJNE, obszerne ROWKI OBWODOWE
Podwójne, duże rowki obwodowe pomagają w udoskonalonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
pokaźna liczba krawędzi bieżnika zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność i krótszą drogę hamowania
KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i postępowe reagowanie.zalety widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu