Opis Mata izolacyjna szoferki kampera MAN TEG od 2016r Mata izolacyjna do kampera MAN TEG, tworzonego po 2016 roku. Zagwarantuje idealną izolację termiczną zarówno w okresie zimowym jak i letnim. Mata składa się z 4 warstw. Dwóch zewnętrznych, ochronnych tworzonych z wodoodpornej, technicznej dzianiny PCV Kodura, a także 2 warstwowego materiału izolującego składającego się z paroszczelnej, zbrojonej folii metalizowanej, a także watoliny. Zewnętrzna warstwa maty izolacyjnej do szoferki kampera z wodoodpornej kodury Kodura to techniczna tkanina PCV o wysokiej wytrzymałości na ścieranie, rozrywanie, zarysowania. Jest także w 100% wodoodporna. Mata izolacyjna na szoferkę kampera to w sumie 6 warstwowa osłona. Warstwy zewnętrzne stanowi właśnie wodoodporna kodura, która pełni funkcję ochronną dla wewnętrznej 4 warstwowej, właściwej maty termoizolacyjnej. Skład: 100% poliester gramatura: 380 g/m2 splot: 600D jednostronne wykończenie PCV dokument nr 170/DLS/2018. Tkanina spełnia oczekiwania według normy REACH rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 18.12.2006 r. – REACH), (Dz.U.L 396 z 30.12.2006, str. 1-794, z późn. Zm.) (certyfikat gwarantującY BEZPIECZEŃSTWO wykorzystywanIA tkaninY DLA OCHRONY ZDROWIA, a także ŚRODOWISKA). Normy: PN-P-84525:1998; PN-EN ISO 13688:2013-12; PN-EN 71-2+AI:2014;PN-EN 18888. UWAGA Nie należy czyścić agresywnymi środkami chemicznymi zawierającymi rozpuszczalniki i wybielacze. Wewnętrzna foliowa powłoka maty izolacyjnej kabiny kampera MAN TEG od 2016r. Wewnętrzna cześć maty izolacyjnej do kampera to zbrojona wielowarstwowa folia metalizowana. Składa się z metalizowanej folii polipropylenowej, siatki polipropylenowej a także folii polietylenowej. Folia metalizowana odbija promieniowanie cieplne, dzięki czemu zapobiega stratom ciepła. Na dodatek stanowi barierę izolacyjną dla pary wodnej a także wiatru. Zbrojenie wytwarzane z siatki PP powiększa odporność maty na rozrywanie i pęknięcia. Parametry foliowej warstwy paroizolacyjnej: gramatura 90g/m2 opór dyfuzyjny pary wodnej: 4,5*1011 m² s Pa/kg oporność na uderzenie: > 700 mm odporność na rozciąganie:– wzdłuż: >= 220 N/50 mm– w poprzek >= 180 N/50 mm solidność na rozdzieranie:– wzdłuż: >= 100 N– w poprzek >= 100 N wodoszczelność: wodoszczelna przy 2 kPa klasa ogniowa: E nie posiada azbestu i smoły węglowej Membrana spełnia wymagania normy PN-EN 13984:2013 elastyczne wyroby wodochronne. Wyroby z materiałów nienaturalnych i kauczuku do regulacji przenikania pary wodnej. Wewnętrzna, termoizolacyjna powłoka maty na kampera Wewnętrzna cześć maty do kampera tworzona jest z wyjątkowo dobrej jakości włókniny silikonowej. Wata silikonowa wykonana została z trudnopalnych włókien silikonowych, które stosuje się do produkcji nienaturalnego puchu. Materiał ten stosuje się do produkcji kołder, śpiworów, kurtek czy mebli tapicerowanych. Do produkcji włókniny stosowane są wyłącznie świeże włókno silikonowe bez dodatków włókien z recyklingu i bez domieszek włókna poliestrowego co wpływa na puszystość i twardość włókniny. Włóknina ma parametry antyalergiczne, jest biała, czysta i świeża, certyfikat Oeko-Tex®Standard100. Włóknina jest przewiewna, bezwonna, nie chłonie wilgoci, nie prószy się i nie wydziela żadnych związków chemicznych. Gramatura: 150 g/m2 przybliżona grubość: 1,5 cm skład bezkompromisowcowy: 100% włókno silikonowe Mata izolacyjna Zeker na kampera Na wyprodukowanych poprzez nas matach izolacyjnych umieszczamy znaki identyfikacji wizualnej (logo, stronę www i social media), służące kreowaniu wizerunku marki firmy Zeker na rynku. Maty z logo Zeker to gwarancja korzystnej jakości tworzyw użytych do produkcji oraz wysokiego standardu wykonania. Jest to typowe wykończenie wytwarzanych przez nas mat izolacyjnych. Mata izolacyjna do kampera MAN TEG - jak założyć pokrowiec krok po kroku zdjęcia poglądowe ukazujące kolejność zakładania poszczególnych elementów maty na kampera. Bez względu na model montaż zawsze zaczynamy od szyb bocznych szoferki, szyby czołowej. Dolną cześć maty doczepiamy do założonej części górnej.